O mně

Moje fotka
Jsem milovník prvorepublikové nostalgie, dam v rukavičkách a pánů ve fracích, filmů pro pamětníky, starodávných fotek, rodinných památek, starožitných kousků a hlavně příběhů, které se staly...

sobota 9. března 2013

Archívní látky v prodeji


Vážení přátelé a kamarádi, než se přestěhujeme, dovolujeme si vám nabídnout archívní látky z fabričky, kde pracoval náš dědeček Poldík - látky s kanafáskovými vzory ze 100% bavlny. Navštivte proto náš obchůdek a obhlídněte, zda se vám nějaké nebudou hodit - vhodné jsou hlavně na šití polštářů, zástěrek, prostírání, ubrusů, napronů a dalších věcí;)

Taktéž v sekci Látky od Zieglerů najdete ledacos pro vaše tvoření a šití - látky přímo z naší maličké fabričky;) Jsou krom bavlny také ze lnu nebo konopí;)
Zdraví Tony

4 komentáře:

  1. Uctivá poklona paň továrníková, boha jeho NÁDHERA!!! Neodolala jsem a huž jsem objednávala:o). To jsem si nemohla nechat ujít;-D. A ty jehelníčky jsou také móóóc pěknučké! S pánem Bohem a kouzelné chvíle jarního probouzení vinšuji z cirkusu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tony, látky jsou bohovské !! Díky tomu jsem ti také prošmejdila celý obchod - krása !! A dostala se až na povídání v Praktické ženě - inspirativní :-) Letím neb musím dva kanafásky urvat než se po nich slehne krám ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Některé ty vzory jsou teda moc pěkné a líbí se mi. Mám rád barvy a celkem rád je nosím. A kromě toho mi to evokuje takový ten mexický styl. Nedávno jsem si koupil moderní zvyšující obuv taky v této barvě. Holt jsem od přírody moc nevyrostl, tak si musím pomoct a ty centrimetry navíc nahnat vyšším podpatkem. :)

    OdpovědětVymazat