O mně

Moje fotka
Jsem milovník prvorepublikové nostalgie, dam v rukavičkách a pánů ve fracích, filmů pro pamětníky, starodávných fotek, rodinných památek, starožitných kousků a hlavně příběhů, které se staly...

neděle 24. února 2013

Springly - jarní kolekce


Ziegler´s home - dostupné na www.fler.cz/tony-zieglerova
Hezký den;)

Tak nějak na mne leze jaro....už asi od ledna. Začalo to vyséváním paprik, teď pokračuju v šití patchworkových podložek pod hrnky nebo talíře nebo chcete-li chňapek . Objevila jsem totiž ve skříni popelíny s pepitkovým vzorem v jarních barvách. Jsou to látky ze zrušené fabričky, kde pracoval kdysi náš dědeček Poldík. No uznejte - nevyráběly se u nás vůbec špatné látky, co říkáte? Škoda je nevyužít.
Vše je šito ručně a opatřeno Zieglerovic štítkem.
A kdo by si chtěl něco podobného ušít sám, zkuste kouknout na postup třeba sem;) Nebo sem;)

Šít můžete třebas i z látky určené na babiččiny šaty....
Nebo využijte krásných zahraničních látek....
Já už mám nastříháno a nachystáno na kus modrobílé deky do ložnice, potřebuju celkem asi 1500 dílků...teď už to jen sešít;)

Přeji hezké dny
Tony

6 komentářů:

  1. Ako rozkvitnutá lúka. Ešte na tie zo siedmych kúskov by som sa dala, ale 1500? Už len pri myšlienke na ten ohromný počet sa mi panenky pretáčajú, v mojom prípade by to bala never ending story.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, vidina nové deky mě dost motivuje:))

      Vymazat
  2. Je umění spojit užitečné s krásným - tobě se to daří!!!♥Iva

    OdpovědětVymazat