O mně

Moje fotka
Jsem milovník prvorepublikové nostalgie, dam v rukavičkách a pánů ve fracích, filmů pro pamětníky, starodávných fotek, rodinných památek, starožitných kousků a hlavně příběhů, které se staly...

neděle 31. května 2020

Terasa - Patio

Venku zima, že by psa nevyhnal, deštivo, ale nevadí. Včera se mi podařilo nafotit pár obrázků z terasy;) Konečně jsem ulovila ten správný koberec pod houpačku a světe div se, stál pár korun, takže se nemusím strachovat, když ho časem poškodí slunce nebo vlhkost.

 Sud je zrecyklovaný z nějaké textilní továrny.
Koberec je z KIK a stál mě pouhých 349 Kč. Mohla jsem ho uháčkovat sama, protože je z úpletových zbytků (spagetti) a juty, ale zrovna háčkuju jeden kulatý. Podlaha terasy je betonová imitace starých trámů, pokládali jsme ji sami s panem Zieglerem.

Polštář jsem ušila z koberečku z Lidlu, sehnala jsem ho asi za 139 Kč. Je na zip, šicí stroj prostestoval, po dílně byla spousta nití z třepení, ale výsledek je fajn.

Tady vidíte, že jsem šila opravdu z koberečku....Všít zip bylo fakt umění.
Jsem milovník starých věcí a projevuje se to nejen doma, ale i na terase a zahradě. Takže mám všude staré nádoby plné rostlin. Tady navíc šiška, kterých mám obří sbírku, ale tahle není ani trochu pravá. Dostala jsem ji darem od mého tatínka s maceškou a je z gardenface.cz
Já vím, že je praštěný mít venku sáňky v létě, ale nevím, kam jinam bych je dala. a když přijde víc lidí, dobře se na nich sedí;)
Druhá část terasy je sezení - ležení, které vyrobil osobně pan Ziegler, sedací polštáře jsme koupili v Ikea. Polštář s černobílým vzorem jsem dostala darem a je z Jysku, v rohu druhý vlastnoručně šitý polštář z koberečku z Lidlu, růžové polštářky jsou z Tesca. Úplně vlevo motýlí polštář z Levných knih a pletený polštář z hrubé vlny (pletla švagrofka). Na židli vzadu ještě jeden vlastnoručně pletený polštář ze zbytků. Běhoun na stole (který jsem sama zrenovovala) je plastový a moc dobře se udržuje jen osprchováním. Je jemně fialkový a koupila jsem ho u Starkla;) Na mříži za chvíli pokvete popínavá růže.
A nakonec sezení z druhé strany;)
Mějte hezké dny;)
Tony

Žádné komentáře:

Okomentovat