O mně

Moje fotka
Jsem milovník prvorepublikové nostalgie, dam v rukavičkách a pánů ve fracích, filmů pro pamětníky, starodávných fotek, rodinných památek, starožitných kousků a hlavně příběhů, které se staly...

neděle 17. května 2020

Zahradní zátiší

Taky máte rádi zátiší? Takové ty skupinky zdánlivě nesourodých věcí, které dohromady tvoří harmonii. Já moc. Tvořím je doma i na zahradě. Člověk totiž za život nasbírá fůru věcí, něco dostane. Tak ty věci roztřídím a zkouším dávat k sobě. A protože jsem sběratel všelijakých babičkovských věcí, některé z nich našly místo i v Zieglerovic zahradě.

Zátiší se židlí v břečťanu

Zátiší s vozíkem a židlí


Zátiší s ošatkou
Zátiší s demižonem
Zátiší s obručemi od kol vozíku
Zátiší s konví na mléko
Zátiší s kolem
Zátiší s koulí (v noci svítí)
Zátiší s vozíkem
Zátiší s mlýnky
Tak ať vám to roste;)
Tony

2 komentáře:

  1. Kouzelná zátiší, Toničko!
    Děkuji za nakouknutí a přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná zátiší, tam se musí krásné relaxovat 🤩

    OdpovědětVymazat