O mně

Moje fotka
Jsem milovník prvorepublikové nostalgie, dam v rukavičkách a pánů ve fracích, filmů pro pamětníky, starodávných fotek, rodinných památek, starožitných kousků a hlavně příběhů, které se staly...

neděle 21. června 2020

DIY - boho styl za pár korun

Před časem jsem v Lidlu koupila ve slevě dva koberečky. Nakonec se proměnily v úplně něco jiného.

Z každého vznikl jeden polštář - odstřihla jsem asi 15 cm na šířku, protože byl prostě moc široký. Polštáře jsou šité na stroji, jsou na zip. Boky jsem prošila hustým entlem asi 10 cm z každé strany a pak už jen roztřepila.
Z odstřihlých pruhů jsem pomocí oboustranné lepící pásky dozdobila starou velkou láhev na okurky, konce jsem přichytila tavnou pistolí.
Ještě mi ale zbyly odstřihlé lemy koberečků....
Stačilo je smotat a konce přichytit tavnou pistolí.
Spodní část jsem začistila silnějším zažehlovacím vliselínem, aby se netřepila.
Vznikla podložka pod hrnek.
A tady vidíte původní kobereček (ten dole). Teď ho koupíte asi za 199 Kč, mne stál ve slevě 129 Kč. Dostupné na https://www.lidl-shop.cz/MERADISO-Oboustranny-koberec-67-x-120-cm/p100284599. Obrázek vypůjčen ze stránek Lidl -shop.cz.
Hezké dny
Tony

Žádné komentáře:

Okomentovat